zondag 27 juli 2014

Kruidvat huismerk BODY BUTTER



Ik hou van bodybutters! Echt waar, het is zo verzorgend en je huid is altijd zo zacht nadat je het gesmeerd hebt. Ik hou echt van een zachte en gezonde huid, dus ik vind het belangrijk om mezelf goed in te smeren. Ook vind ik het leuk om verschillende crèmes en lotions uit te proberen. Al een tijdje gebruik ik de bodybutter van kruidvat huismerk de geur lychee en blauwe bes en in deze blogpost vertel ik wat ik ervan vind.




Uiterlijk
Het deksel heeft een mooi plaatje en ziet er gezellig uit. Ik hou van roze, dus roze verpakkingen zijn (bijna) altijd goed. :)

Geur
Toen ik hem voor het eerst rook dacht ik echt wow is dit echt de geur van dit potje, komt het niet ergens anders vandaan? Het ruikt erg zoet, maar niet te zoet dat het niet meer lekker blijft. Volgend de verpakking ruikt het naar lychee en blauwe bes. De lychee ruik je overduidelijk, maar van de blauwe bes ruik ik eerlijk gezegd niks, maar dat is niet erg, hij blijft heel lekker ruiken.


Verzorging
Het uiterlijk en de geur zijn beide positief voor mij, maar de verzorging is minder. Het is niet slecht, maar ook niet uitmuntend... Neutraal. Ja, neutraal. Zo kunnen we het noemen. Waarom? Omdat na een tijdje als de bodybutter zich in de huid heeft ingetrokken krijg je een droog gevoel. Echt raar. Je huid is (meestal) in werkelijkheid niet droog, maar het is een soort verslavend effect. Je wilt steeds meer en meer smeren. Voor de rest wordt je huid wel lekker zacht en gaat dat gevoel na een tijdje wel weg. Misschien ligt het aan mij en overkomt jou dit helemaal niet. Dat kan, maar dit was mijn ervaring met de kruidvat huismerk bodybutter.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Kenden jullie deze bodybutter al? Hebben jullie dat droge gevoel ook of id dat alleen bij mij?

XOXO,

Nutellababe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten