woensdag 23 april 2014

Healthy snack



Hey! Vandaag heb ik lekker uitgeslapen en toen ik wakker werd had ik zin in iets lekkers en besloot ik dit lekkere hapje voor mezelf klaar te maken! Het is een hele simpele en snel te maken gezonde snack :) Je kan het natuurlijk ook net als mij als ontbijt eten of tussen de middag. Ook is het super lekker voor op feestjes.


De benodigheden soort #1:
- knäckebröd of andere crackers
- philadelphia spread
- komkommer
- peterselie

Smeer de spread over de crackers. Leg de schijfjes komkommer erop en als laatste doe je er nog wat peterselie op.


Benodigheden soort #2:
- knäkebröd of andere crackers
- kaas
- zoete groene peper (smaakt naar paprika)
- peterselie of rucola

Nu doe je weer hetzelfde principe; eerst de kaas, daarna peper en als laatste de peterselie/rucola.


De peterselie en rucola zijn je eigen voorkeur. Zonder is geen enkel probleem, maar ik vind het persoonlijk met wel lekkerder.

Ik hoop dat je het een leuk recept vond en alvast eetsmakelijk!

Xxx nutellababe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten